ورم ملتحمه مجسمه سراسر کشور اخبار گوناگون

ورم ملتحمه: مجسمه سراسر کشور اخبار گوناگون

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی در برابر عربستان خویشتن‌داری می‌کنیم/ درخواست مذاکره موشکی را به پای جوانی و نا

فرمانده کل سپاه گفت: بیش از یک سوم مردم کشور عضو بسیج و سازماندهی شده است هستند و آنهایی هم که عضو نیستند و روحیه بسیجی دارند.

در برابر عربستان خویشتن‌داری می‌کنیم/ درخواست مذاکره موشکی را به پای جوانی و نا

فرمانده کل سپاه: در برابر عربستان خویشتن داری می کنیم/درخواست مذاکره موشکی را به پای جوانی و ناپختگی مدیر جمهور فرانسه می گذاریم

عبارات مهم : ایران

فرمانده کل سپاه:

در برابر عربستان خویشتن‌داری می‌کنیم/ درخواست مذاکره موشکی را به پای جوانی و نا

در برابر عربستان خویشتن داری می کنیم؛ نمی خواهیم وارد مقابله مستقیم با آنها شویم؛ توصیه می کنیم دست از این کارها بردارند وگرنه ترکش های جبهه انقلاب و مقاومت را دریافت می کنند/ درخواست مذاکره موشکی را به پای جوانی و ناپختگی مدیر جمهور فرانسه می گذاریم؛ این با عنوان هسته ای تفاوت می کند / پیروزی های اخیر به معنای نابودی کامل داعش نیست

فرمانده کل سپاه گفت: بیش از یک سوم مردم کشور عضو بسیج و سازماندهی شده است هستند و آنهایی هم که عضو نیستند و روحیه بسیجی دارند.

فرمانده کل سپاه گفت: پیروزی اخیر به معنای نابودی کامل و صددرصدی داعش نیست بلکه نابودی حاکمیت داعش است و این دو با هم تفاوت دارد.

به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری که صبحگاه امروز به منظور تبیین شرایط منطقه برگزار شد، ضمن تبریک پیروزی های اخیر و بزرگ جبهه انقلاب اسلامی در برابر جبهه باطل و از بین رفتن حاکمیت منحوس داعش، شروع هفته بسیج و تقارن آن با این پیروزی ها را مبارک دانست و اظهار داشت: عامل پیروزی های بزرگ ملت کشور عزیزمان ایران در دوران انقلاب و دفاع مقدس و در برابر همه توطئه های امنیتی و بحرانهای طبیعی و غیر طبیعی حضور و پشتیبانی مردم بود که نام آن بسیج است.

فرمانده کل سپاه گفت: بیش از یک سوم مردم کشور عضو بسیج و سازماندهی شده است هستند و آنهایی هم که عضو نیستند و روحیه بسیجی دارند.

جعفری گفت: بسیج مظهر مقاومت مردم کشور عزیزمان ایران و ملت مسلمان منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته رهبر معظم انقلاب همه مردم کشور عزیزمان ایران را بسیجی قلمداد کردند که صحبت درستی است و انقلاب اسلامی و مسیر و جهت گیری آن با حمایت قاطع مردم همراه بوده و معتقدیم هرکسی که از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت حمایت می کند به نوعی بسیجی است.

به گزارش فارس، فرمانده کل سپاه گفت: بیش از یک سوم مردم کشور عضو بسیج و سازماندهی شده است هستند و آنهایی هم که عضو نیستند و روحیه بسیجی دارند در عرصه های متفاوت می توانند بسیجی باشند. رویکرد بسیج به سمت خدمتگزاری مردم است.

در برابر عربستان خویشتن‌داری می‌کنیم/ درخواست مذاکره موشکی را به پای جوانی و نا

سرلشکر جعفری ادامه داد: این پیروزی های بزرگ منطقه مدیون بسیج هست؛ بسیجی که با فرمان امام در کشور عزیزمان ایران شکل گرفت و این مقاومت مردمی و 8 سال دفاع مقدس باعث الگوگیری جوامع دیگر شد.

وی افزود: امروز اگر می بینیم حزب الله کشور خود را در برابر اسرائیل حفظ می کند، همان بسیج است.

فرمانده کل سپاه گفت: بیش از یک سوم مردم کشور عضو بسیج و سازماندهی شده است هستند و آنهایی هم که عضو نیستند و روحیه بسیجی دارند.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: اگر این بسیج مردمی در سوریه شکل نمی گرفت، این کشور چند تکه شده است بود و امروز کشور سوریه را نداشتیم.

جعفری ادامه داد:در عراق هم همینطور بود و داعش می خواست با تشکیل حکومت با انقلاب اسلامی مقابله کند که با خبر مرجعیت شیعه در عراق یعنی آیت الله سیستانی، حشدالشعبی شکل گرفت و پیروزی های بزرگ در عراق رخ داد.

در برابر عربستان خویشتن‌داری می‌کنیم/ درخواست مذاکره موشکی را به پای جوانی و نا

وی با بیان اینکه آینده انقلاب اسلامی به بسیج گره خورده هست، گفت: امیدواریم با همکاری مردم و اراده دولت محترم و کمک بسیج، معضلات متفاوت از جمله معضلات اجتماعی کشور حل شود.

فرمانده سپاه با اشاره به خبر اخیر رهبری مبنی بر غفلت نکردن در برابر دشمن اظهار داشت: فرامین و دستورات حضرت آقا که نشان از هوشمندی و نگاه امنیتی و دفاعی ایشان نسبت به انقلاب و منطقه دارد بر همه ما مورد نیاز الاجراست.

جعفری گفت: این پیروزی، نابودی کامل و صددرصدی داعش نیست بلکه نابودی حاکمیت داعش است و این دو با هم تفاوت دارد.

وی افزود: داعش بصورت گروه های چریکی و زیرزمینی در کشورهای متفاوت از جمله افغانستان حضور دارد و ترساندن علیه اسلام است لذا مقابله با توطئه های آنها را در دستور کار داریم.

فرمانده سپاه گفت: آمادگی خوبی در برابر این تهدیدات داریم و کارآمدی جبهه مقاومت عملا اثبات شده است است.

جعفری افزود: اینکه می گویند داعش باید در نطفه خفه می شد نه عملی بود و نه مشخص نبود این همه آمادگی در جبهه مقاومت علیه داعش شکل بگیرد.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص رویکرد خصمانه عربستان سعودی علیه کشور عزیزمان ایران و حزب الله، گفت: انقلاب اسلامی یک اصل و جهت گیری و اهدافی دارد که به صورت طبیعی با منافع بعضی از جمله امریکا و اسرائیل و دست نشانده های آنها در منطقه در تضاد قرار می گیرد.

فرمانده سپاه افزود: حرف مهم انقلاب اسلامی این است که آینده مردم بدست خودشان باشد بنابراین هرکه در جبهه استکبار حضور دارد، با جبهه انقلاب اسلامی و مقاومت درگیر است و عربستان متاسفانه یکی از این کشورهاست و دست نشانده استکبار است و همکاری اطلاعاتی و امنیتی اش با اسرائیل بارها اثبات شده است هست. طبیعی است که سعودی ها خودشان را در جبهه برابر انقلاب اسلامی ببینند.

جعفری ادامه داد: حرف ما این است که نه با دست نشانده های استکبار، بلکه و با خود شیطان بزرگ و عامل مهم یعنی امریکا و اسراییل کار داریم. لذا به همین علت خویشتن داری کشور عزیزمان ایران را در برابر عربستان می بینیم و نمی خواهیم وارد مقابله مستقیم با آنها شویم و توصیه می کنیم دست از این کارها بردارند وگرنه در جبهه برابر انقلاب هستند و ترکش های آن را دریافت می کنند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درخصوص رویکرد تازه بسیج در آینده گفت: بسیج هر لحظه باید حلال پرسشها اجتماعی و… کشور باشد و جهت همین در بحران هایی که جهت مردم پیش می آیید مثل زلزله هم بسیج حضور گسترده دارد.

فرمانده سپاه افزود: امروز مساله مهم ما بعضی معضلات اجتماعی است و این پرسشها بدون حضور مردم حل نمی شود که یکی از پرسشها امنیت محلات است و بسیج می تواند با گشت های خود این امنیت را ایجاد کند و این طرح در حال اجراست و طرح های متفاوت اشتغال زایی هم به وسیله بسیج در حال انجام است.

جعفری با اشاره به عملکرد بسیج در امدادرسانی به زلزله زدگان غرب کشور گفت: در زلزله سرپل ذهاب بدلیل حضور گسترده قرارگاه سازندگی سپاه جهت آبهای مرزی، تجهیزات از همان لحظه اول به داد مردم رسید و بعد از آن سپاه های استانی هم به کمک آمدند.

وی ادامه داد: تمامی سپاه های استانی کشور را در این کار سازماندهی کردیم و 250 دِه را جهت بازسازی به این سپاه ها سپردیم.

فرمانده سپاه گفت: مسئله امروز زلزله زدگان، اسکان موقت در کانکس است و همه تلاشمان را روی این گذاشتیم تا یک ماه و نیم دیگر همه زلزله زدگان روستایی در کانکس ها اسکان موقت داده بشوند تا ببینیم برنامه دولت جهت ساختن اسکان دایمی چیست.

جعفری در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص اوضاع داعش گفت: معنای این حرف که داعش از بین رفته این نیست که ترساندن در جبهه مقاومت از بین رفته باشد چراکه مقایله با دست نشانده های استکبار هنوز هست.

وی افزود: البته بسیاری از توطئه های آنها خنثی شده است مثل قضیه کردستان عراق ولی حتما دشمن دست برنمی دارد و ما آماده مقابله با توطئه های آنها هستیم و به طور قطع به دشمن می گوییم همان طور که تا کنون نتیجه توطئه هایشان برعکس شده است از این به بعد هم همین طور است و ما آمادگی کامل داریم.

به گزارش فارس، فرمانده سپاه با بیان اینکه عوامل مهم شکست داعش را باید در دوران دفاع مقدس خودمان جستجو کنیم که نخستین عامل اعتقادی هست، گفت: امریکایی ها و اسرائیلی ها و متاسفانه سعودی ها نمی توانند موضع انقلاب اسلامی را تحمل کنند و به ناچار به جنگ عقیدتی با انقلاب اسلامی بلند شدند و جریان تکفیری ها که سابقه هم داشته را بوجود آوردند ولی نقش مهم و تعیین کننده در برابر داعش، نیروی مردمی با انگیزه بود.

جعفری، مدیریت و رهبری را از دیگر الزامات این جبهه مردمی معرفی کرد و گفت: این عنوان باید از همان نوع مردمی می بود لذا این مدیریت انقلابی و مردمی در برادر عزیزم سردار سلیمانی و دیگر عزیزان در سوریه و عراق بروز کرد.

وی افزود: هنگامی که به تعدادی از شهدای مدافع حرم ایرانی نگاه می کنیم، می بینیم که بازنشسته های سپاه بودند و جهت انتقال تجربیات دفاع مقدس در جبهه ها حضور پیدا کردند.

فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه هرجا ملت های اسلامی تحت ظلم باشند از آنها حمایت می کنیم، تصریح کرد: در کشورهای دیگر از جمله یمن حمایت های ما تفاوت دارد و کمک های ما باید به درخواست حاکمیت باشد.

جعفری افزود: در آنجا حکومت در دست انصارالله است و کمکهای ما نیز در حد کمک های مسشتاری و عمدتا معنوی است.

فرمانده سپاه در بخش دیگری از این نشست خبری گفت: اینکه امروز می گوییم هرجنگ جدیدی به محو رژیم صهیونیستی منجر می شود یک ادعای ثابت شده است هست. آنها بخشی از توان جبهه مقاومت را در جنکهای ۳۳ و ۲۲ روزه دیده اند و امروز که جبهه عظیم مقاومت شکل گرفته این حرف اثبات شده است است.

جعفری اظهار داشت: آینده جبهه مقاومت به هم گره خورده و همه با هم اتحاد دارند و اگر اسرائیل به گوشه ای از آن حمله کند باقی جبهه به کمک خواهند رفت.

فرمانده سپاه درخصوص بیانات اخیر غربی ها درخصوص توان موشکی ایران، تاکید کرد: مذاکره در مورد توان موشکی را از جوانی و ناپختگی رییس جمهور تازه فرانسه می دانیم. او سریع به این نتیجه می رسد که این تلاش بی ثمر است.

جعفری گفت: فرهنگ مردم کشور عزیزمان ایران اقتدار طلب است و ربطی به انقلاب اسلامی هم ندارد و روحیه عمومی مردم ما در برابر دشمن یکی از نتایجش حفظ توان و فدرت دفاعی است و توان دفاعی را مثل ناموس خود می دانند و از آن دفاع می کنند و توان موشکی هم از این دست است.

وی با بیان اینکه کشور عزیزمان ایران به هیچ وجه اجازه چنین کاری (مذاکره بر سر توان موشکی) را نخواهد داد، گفت: دولت هم به هیچوجه دنبال این عنوان نیست و آنها (غربی ها) هم بزودی متوجه بی نتیجه بودن تلاش خود می شوند.

فرمانده سپاه افزود: این با عنوان هسته ای تفاوت می کند. آن توان دفاعی نبود ولی توان موشکی یک توات دفاعی است.

واژه های کلیدی: ایران | اسلامی | انقلاب | ایرانی | انقلابی | توان موشکی | فرمانده سپاه | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار