ورم ملتحمه مجسمه سراسر کشور اخبار گوناگون

ورم ملتحمه: مجسمه سراسر کشور اخبار گوناگون

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی اقدامات شهرهای بزرگ چه کمکی می‌توند به حل مسئله آلودگی‌هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران کند

وجود تجارب و ظرفیت های بین المللی جهت کم کردن آلودگی هوای تهران، جهت آبی شدن آسمان پایتخت کشور عزیزمان ایران تنها باید مسیر اجرایی تجربه‌های اخذ شده است باز شود

اقدامات شهرهای بزرگ چه کمکی می‌توند به حل مسئله آلودگی‌هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران کند

اقدامات شهرهای بزرگ چه کمکی می توند به حل مسئله آلودگی هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران کند

عبارات مهم : ایران

وجود تجارب و ظرفیت های بین المللی جهت کم کردن آلودگی هوای تهران، جهت آبی شدن آسمان پایتخت کشور عزیزمان ایران تنها باید مسیر اجرایی تجربه های اخذ شده است باز شود. در ششمین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا که سوم و چهارم بهمن امسال در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، بعضی تجارب جهانی جهت کم کردن آلودگی هوا بررسی و به مسئولان کشوری پیشنهاد می شود.

به گزارش خبرآنلاین، مجید شفیع پور استاد دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به بااهمیت ترین شاخصه مقابله با بحران آلودگی هوا اعتقاد است: به اشتراک گذاشتن تجارب کلانشهرهای متفاوت دنیا به خصوص شهرهایی که از کیفیت هوای نامطلوبی برخوردار هستند، می تواند امری مهم و تاثیرگذار در برطرف پرسشها آلودگی هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران محسوب شود. وی ادامه داد: نخستین گام جهت کم کردن آلودگی هوا ترسیم و تبیین وضع موجود و ایجاد فهرست انتشار از آلاینده های موجود در هوای کلان شهرهاست که این فهرست در پایتخت کشور عزیزمان ایران آشنا شده است است ودر ادامه باید حل پرسشها منابع ساکن همچون کارخانه ها و منابع متحرک را دردستور کار قرار دهیم.

اقدامات شهرهای بزرگ چه کمکی می‌توند به حل مسئله آلودگی‌هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران کند

رئیس سابق مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های شرکت حفاظت محیط زیست ادامه داد: بعد از ترسیم وضع آلاینده ها باید راهکارهای مناسب هر شهر تبیین و به مرحله اجرا درآید. قابل توجه است که بهره گرفتن از تجارب موفق و ناموفق شهرهای دنیا که با معضل آلودگی هوا مواجه اند، امری موثر در برطرف آلودگی هوا است.

شفیع پور افزود: در دو دهه اخیر محققان به نتیجه های کامل و دقیقی درخصوص علت آلودگی هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران و ظرفیت های مناسب جهت برطرف آلودگی و راهکارهای مقابله با آن دست یافته اند و در حال حاضر تنها اجرایی شدن موارد آشنا شده، باعث از بین رفتن آلودگی خواهد شد. وی گفت: شرکت ملل متحد، مجمع کشورهای آسیایی و اقیانوسیه و دفترهمکاری های بین المللی ژاپن در کشور عزیزمان ایران (جایکا) برنامه های مختلفی را بر اساس داده های مطالعه شده است جهت تقویت ظرفیت های موجود در کشور عزیزمان ایران مورد بررسی و شناسایی قرار داده اند.امید داریم تا مسئولان شهرداری و استانداری استان تهران، اهتمام جدی جهت اجرای برنامه های مقابله با آلودگی هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران انجام دهند. ظرفیت های بین المللی کاملا مشخص و آشنا شده است است و تنها اجرایی کردن این اهداف باقی مانده است.

وجود تجارب و ظرفیت های بین المللی جهت کم کردن آلودگی هوای تهران، جهت آبی شدن آسمان پایتخت کشور عزیزمان ایران تنها باید مسیر اجرایی تجربه‌های اخذ شده است باز شود

اين استاد دانشگاه با اشاره به اینکه منابع متحرک ۸۵ درصد از جرم آلاینده ها را به صورت روزانه وارد هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران می کنند، ادامه داد: جهت هریک ازبخش های پالایشگاه ها و کارگاه های ریخته گری و کارخانجات اطراف تهران، برنامه های مشخصی آشنا شده است و در خصوص منابع متحرک اطلاعات کاملی در زمینه اصلاح وضع سوخت و یا نوع معاینه فنی هر ماشین تهیه شده است و اصلاحات مناسبی نیز صورت گرفته ولی متاسفانه کارها انجام شده است متناسب با آلودگی هوا نبوده و باید با جدیت و سرعت بیشتری برنامه های تهیه شده است را اجرایی کنیم. وی خاطر نشان کرد: مسئولان شهری باید با پشتکاری نیرومند واحدهای متفاوت را در مدیریت شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تشویق به همراهی کرده تا از مصرف بیش از حد سوخت کاسته شده است و با آگاهی رسانی مستمر، کیفیت هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران با ایجاد الگویی مناسب، مطلوب شود.

واژه های کلیدی: ایران | منابع | آلودگی | برنامه | آلودگی هوا | هوای پایتخت | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار